3 Eylül 2010 Cuma

Kitap+dizi

Polisiye, gerilim ve korku kitapları okumaya bayılırım. Genelde de onlarla doludur kitaplık. Şu arada tıbbi gerilim yazarı olan, Tess Gerrittsen'e taktım. En son İkiz Bedenler'i dün gece bitirdim. Nette dolaşırken dizisinin çekildiğini okudum ve pek sevindim.
http://www.tnt.tv/series/rizzoliandisles/blog2/?contentId=63778 adresinden bilgilere ulaşabilirsiniz. Fotoğraflarına baktığımda kafamda canlandırdığım karekterlerle uyuşmadığı görmek biraz canımı sıksa da bir yerlerden bulup diziyi izlemeyi düşünüyorum.
Dedektif Rizzoli'yi niyeyse daha ufak tefek canlandırmıştım zihnimde. Doktor İsles'i ise yazarın tarifine göre siyah saçlı bir hatundu ama dizide sarışın olmuş. Gerçi her kitabın diziye yada filme uyarlanması çok başarılı olmuyor. Ama yorum yapmadan önce diziyi izlemek ve yeni bir kitabını almak lazım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder