18 Şubat 2010 Perşembe

Tatil


Sisli ve serin bir Amsterdam günü daha.. Birazcık havalar ısınsa, güneş yüzünü gösterse ne kadar güzel olurdu. Dışardaki hava sıcaklığı 4 dereceymiş. Eksilerden sonra gayet iyi ama İstanbul 15, İzmir 21 derece gösteriyor. Hangisi normal diye düşündüğümde burası diyorum. Ama genede havanın sıcak olduğu bir yerde olmak istiyorum şu ara.
Bu seneki tatilimizi düşündüm. Az sayıdaki fotoğraflarımızı kurcalarken bunu buldum. Çok keyifli bir yerdi gititğimiz yer. Ama ben gittiğimiz günden gelecegimiz güne kadar hasta oldum ve keyfini çıkartamadım. Marmaris-Selimiye köyünde küçük bir pansiyon. Bahçesindeki bir sürü ağaçların arasında denizi seyrederek yemeğinizi yediğiniz, sakin ve huzurlu bir yer. Şimdi orada olmak isterdim. Bu minderlerin üzerinde yatmak, elimde bir kitapla hamakta sallanmak. Dalgaların sesleriyle uyumak..
Bahar gelsin istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder