12 Kasım 2010 Cuma

Karar 2


1 kasım itibariyle Hollanda'ya geleli 2 sene oldu. İlk geldiğimizde ben bir hafta kadar kalıp, kayıt işlemlerinden sonra Türkiye'ye dönmüştüm. Oradaki evimizi kapatıp, eşyaları ayarlamıştım. Aralıkta da bende gelip yerleştim. Geldiğimizde ne kadar kalacağımızı kararlaştırmamıştık.
3-4 sene diyorduk sonra döneriz. Şimdi 2 seneyi doldurduk ve eşime gelen iş teklifleri yüzünden kararsız kaldık.
Türkiye ve Almanya'dan hoş iki teklif aldı. Ama buradan da şikayetimiz yoktu. Karıştık ve bir türlü karar veremiyoruz. Bir iki sene daha burada kalmalımıyız, yoksa daha öncede yaşadığımız Almanya'ya gitmeli miyiz? Ya da eninde sonunda biz Türkiye'ye döneceğiz zaten diyerek şimdi mi dönmeliyiz..
İkimizde farklı şeyler düşünüyoruz. Ne kadar farklı ülkeler görmeyi sevsemde ben, Türkiye'de yaşamasını tercih ediyorum galiba. Eşimde tam tersi mümkün olduğu kadar yurtdışında yaşamasını, Türkiye'ye tatillerde gitmeyi tercih ediyor. Yani ikimizde ayrı telden çalıyoruz. Şu an hangi işin artısının daha fazla olduğunu düşünüyoruz ona göre karar vermeye çalışıyoruz ama henüz veremedik.
Taşınmak gözümde büyüyor ama burada kalsak bile bahçeli bir eve geçmek istiyorum. Yani her halukarda taşınma var bana:))

5 yorum:

  1. vavv.. böyle karar aşamaları hep çok heyecanlı gelmiştir bana, hayatında yeni bir dönemin başlayacağının sinyalleri, belki bir dönemeç, belki bir düzlük, önünde sonunda bir bilinmezlik...
    hayırlısı olsun diyeyim..

    YanıtlaSil
  2. yaban, daha iyi şeyler olacak diye düşünmek istiyorum hangisini seçersek. tabi bir seçebilsek:))kararsızlık en kötüsü galiba:)

    YanıtlaSil
  3. vallahi karışmadan edemedim.:-) bence yurtdışında yaşamak çok daha zevkli. Bir kere pasaport ve vize sorunu olmadan avrupayı dolaşmak bana çok iyi gelirdi:-) Birkaç yıl daha avrupada yaşamak (duyduğuma göre almanya harıl harıl mühendis arıyormuş ve çok para veriyormuş) para biriktirmek (hemde hiç sıkılmadan, gezerek, eğlenerek), türkiyedeki yaşamı garantiye almak süper olurdu.:-)
    arzu-acupofcaffein

    YanıtlaSil
  4. Nerede mutlu olacaksanız orada yaşamanızı dilerim sevgili arkadaşım.
    Koray'a da selamlar..
    Gözde

    YanıtlaSil
  5. Gözdeciğim, sağol canım iyi dileklerin için. geliyoruz İstanbul'a:) ararım gelince görüşürüz.

    YanıtlaSil