5 Kasım 2010 Cuma

Karar


Alışverişimi yaptım ve çayımı alıp oturdum bilgisayarın başına. Bir karar vermemiz lazım ama nasıl vereceğiz bilen yok. Zaten ben kararsızın tekiyim. Sürekli olarak fikir değiştiririm. Once birini seçer sonra diğerine geçerim. Buraya taşındığımızdan beri yani 2 senedir fotoğrafla ilgileniyorum ama hala ne çekmek istediğime karar veremedim. Bir gün manzara çekmek iyi geliyor diğer gün insan. Makro diyorum sonrada geniş açı... Sürekli değişiyor. Ama galiba ağırlık şehir fotoğraflarına kayıyor. Şehrin içinde dolaşıp ara sokaklarda birşeyler bulmak hoşuma gidiyor.
Ama birde sb mi renkli mi? grenli mi net mi? Düşününce hayalimdeki fotoğrafın sb yada soluk renkli ve niyeyse bol grenli olduğunu görüyorum, aslında gren çok kabul gören birşey değil ama bazı fotoğraflara yakışıyor. Aklımda olanı bakalım çekebilecek miyim?
Aslında karar vermemiz gereken fotoğraf değil başka birşey ama başka sefere yazarım.
Aynı yerde çekilmiş bir fotoğrafın, yatay-dikey, renkli-sb versiyonları..



5 yorum:

  1. pianthus,

    cok merak ediyorum senin makinenin modeli ne? daha once sordum mu acaba, hatirlayamadim,, bir de kac yildir ilgileniyorsun bu isle ve kursa filan gittin mi, kendi cabanla deneye yanila mi ogreniyorsun,, bizde de canon makine var ama ne kadar ugrasirsak ugrasalim boyle super fotolar cikmiyor,, ha bir de fotograflarla oynuyor musun sonradan bilgisayarda? evet simdilik cahil cuhela sorularim bu kadar,, tesekkurler, :)

    kendini iyi hissetmene neden olur mu bilmem, ama ben de feci kararsizimdir,.. yine de kararlarinin hayirlisi olsun diyeyim,, :)

    ya ben sana bu sorulari sormaya hep yeltendim de acaba sadece dusuncede mi kaldi, yoksa gercekten sordum cevabini aldim mi onu da hatirlamiyorum,, hem unutkan hem de kararsiz bir tipim, cok fena,,

    YanıtlaSil
  2. Yaban, düşündün ama bana sormayı unuttun galiba bunları:) 2 sene oldu ilgilenmeye başlayalı. Bir arkadaşım beğenmişti çektiklerimi, öylelikle fotoğraf paylaşım sitelerine üye oldum ve araştırmaya başladım. Ondan önce herkes kadar çekiyordum. İlk başta HP makinam vardı, basit birşeydi. Geçen sene Nikon D90 aldım. 1.5 sene kadar oldu onunla çekiyorum. Kursa falan gitmedim, okuyup, başkalarının çektikleri inceleyerek birşeyler yapmaya çalışıyorum. 1x.com var, orada gerçekten çok güzel fotoğraf var. Henüz oraya bir fotoğraf göndermeye cesaret bile edemedim:)
    Düzenleme olarak da, photoscape diye çok basit bir program var onu kullanıyorum. Renklerinde oynuyorum biraz, o programda sevdiğim bir ton var mavi ağırlıklı onu kullanıyorum genelde:))
    Fotoğraflarımı beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Ya ben hemen yukledim su programi :)) Bi turlu beceremiyordum su foto islerini hep Tinus'a yalvariyordum! Kurtardin beni! :))

    YanıtlaSil
  4. Dudu, basit ama birçok şeyi yapan bir program. sevindim işine yaradığına:)

    YanıtlaSil
  5. pianthus, tesekkur ederim, usenmeden butun sorularimi cevaplamissin,, :)
    kocama soyledim, senin makinen bayagi profesyonelmis, asiyor bizi,, :)

    sen guzel fotolar cek, bizimle paylas, ne uzerine yogunlasirsan yogunlas, eminim hepsi de cok guzel olacaktir,

    -yaban

    YanıtlaSil